Sunday, May 3, 2009

Je t'aime moi non plus / Sibling rivalry...

Les chiots étaient sensé poser pour leur portrait...
The puppies were supposed to be posing for their portraits...

D'abord, Equinox
First, Equinox

Ensuite Eirinn...
Then Eirinn....

Mais avec Lilly, la zizanie a pris le dessus...
But then when it was Lilly's turn, it all went south...

Je te croque...
If you're going to give me a little nibble...


Tu me croques...
I'll give you a little nibble back...

... sur la bar-bi-che-tte!
... Aren't we supposed to be doing something else?



C'est MON jeu! Et nah!
... Nope! You taste good!


... On fera encore une tentative la semaine prochaine!
... We'll try again next week!


Posted by Picasa

3 comments:

Diana said...

Oh, how lovely!! The puppies are absolutely gorgeous. What great photos. You will have to remind me of the colours again - what colour is Equinox? It is lovely to have such different puppies in the same litter - quite rare, no? lots of love xx

Anonymous said...

sont tous mimis ces petits bouts
j'attends les nouveaux portraits avec impatience...
Agnès

MC et les phalènes du Priamont said...

Ooooh ! Eirinn tu as une sacré tête de coquine...comme je les aime tant!

Gros bisous à vous 3...adorables Petits Chiens, merveilleux cadeaux de la Vie!

Grany MC....hihihi !