Thursday, April 2, 2009

Regardez-nous! / Look at us!

On a deux semaines et on a ouvert nos yeux pour regarder le monde autour...
We're two weeks old and we've opened our eyes to look at the world around us...


Là c'est notre grand'maman Jessie qui nous aime beaucoup aussi, et elle aimerait s'occuper de nous mais c'est Maman qui a le lait! Peut-être je peux lui manger le nez?
This is our grand'mom Jessie, she loves us very much too and wants to take care of us, but Mommy's got the milk! But maybe I can eat her nose?

On me fait poser... pfffft. J'sais pas si c'est mon meilleur profil. C'est dur le métier de top model!
I'm being forced to pose... pffft! And I'm not sure this is my best profile. Not sure I like this supermodel job they've given me!

Tout le monde dort sauf moi... et je m'appelle Eirinn (j'ai décidé que je ne m'appelerait plus Eugénie!). Mon p'tit frère s'appelle toujours Equinox, mais ma petite soeur s'appelle Elili... pour l'instant!
Everyone's asleep except me... and now my name is Eirinn (I didn't like being called Eugénie!). My little brother is still called Equinox but my sister is called Elili... for the time being!

Posted by Picasa

1 comment:

Anonymous said...

Equinox, tu ressembles à un oisillon qui ouvre grand le bec !
Trop chou !!!

Vous êtes A-DO-RA-BLES

emmanuelle